Βοήθεια


Πρακτικές Συμβουλές

  • Ποτέ μην πλένετε τα υφασμάτινα ή οποιαδήποτε άλλα παπούτσια με απορρυπαντικά.

  • Τα δερμάτινα και λειασμένα παπούτσια (καθώς και τα παπούτσια που είναι κατασκευασμένα από συνθετικά και υφασμάτινα υλικά) δεν είναι 100% ανθεκτικά στην υγρασία - κατάλληλη διαπότιση αυξάνει μόνο την αντίσταση κατά του νερού. Ο μόνος τύπος παπουτσιών που είναι ανθεκτικός στο νερό είναι αυτά από καουτσούκ ή τα πλήρως πλαστικά παπούτσια.

  • Το αλάτι και άλλα χημικά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στο δρόμο κατά τη χειμερινή περίοδο έχουν πολύ αρνητική επίπτωση στα παπούτσια. Τα επιθετικά στοιχεία τους επιτίθενται στα υλικά των παπουτσιών και προκαλούν χαρακτηριστικούς ανοιχτόχρωμους λεκέδες. Προσπαθήστε να περιορίσετε την έκθεση σε αυτές τις χημικές ουσίες. Πάντα να σκουπίζετε το χιόνι / νερό από τα παπούτσια σας. Να χρησιμοποιείται τακτικά κρέμα / γυάλισμα / εμποτισμό. Τα παπούτσια διαρκούν περισσότερο με τη σωστή φροντίδα. Τα παπούτσια που έχουν πληγεί από τις χημικές ουσίες δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

  • Τα λευκά υλικά μπορεί να κιτρινίσουν με την πάροδο του χρόνου.

  • Να εναλλάσεται τα ζεύγη παπουτσιών συχνά, ιδιαίτερα σε υγρές καιρικές συνθήκες (δεν συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε τα ίδια παπούτσια κάθε μέρα).

  • Να στεγνώνεται και να αερίζεται καλά τα παπούτσια μετά από κάθε χρήση (με τον αφαιρούμενο πάτο να αφαιρείται).

  • Για να στεγνώσεται τα υγρά παπούτσια, γεμίστε τα με εφημερίδα και αφήστε τα να στεγνώσουν αργά μακριά από πηγές θερμότητας.

  • Η επένδυση και άλλα εσωτερικά υλικά μπορεί να λεκιάσουν ή να αποχρωματιστούν όταν εκτίθενται σε υπερβολικό ιδρώτα ή υγρασία.

Η τακτική συντήρηση ή αντικατάσταση των top lifts, των σολών, της επένδυσης, ή των κορδονιών θα εμποδίσει τα άλλα μέρη του παπουτσιού να καταστραφού. Η ζημία αυτή δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί η τακτική συντήρηση πρέπει να εξασφαλίζεται από τους πελάτες

Δοκιμάστε τα ψηλοτάκουνα παπούτσια σας στο σπίτι

Όπως είπαμε και νωρίτερα, είναι καλό να φοράμε ψηλοτάκουνα παπούτσια που να μας κάνουν να αισθανόμαστε άνετα.

Είναι σημαντικό επίσης να δοκιμάζουμε τα παπούτσια στο σπίτι, όταν έχουν ψηλά τακούνια έτσι ώστε να πάρουν το σχήμα και τη φόρμα του ποδιού μας.

Φορέστε λοιπόν τις ψηλοτάκουνες γόβες ή μπότες σας, και σταθείτε όρθιες στο σπίτι σας, και με τα πόδια όσο γίνεται πιο ίσια και κλειστά περπατείστε γύρω γύρω, με μικρά βήματα αρχικά.

Καλό θα είναι επίσης να δοκιμάσετε να πατήσετε διαφορετικές επιφάνειες, όπως χαλιά, πλακάκια, μωσαικα. Αν σκοπεύετε να χορέψετε με ψηλά τακούνια, καλό θα είναι να κάνετε μια πρόβα, για να μη βρεθείτε προ δυσάρεστης έκπληξης μπροστά σε κόσμο.

  1. Πατήστε ολόκληρο το πέλμα σας στο έδαφος όταν περπατάτε. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα πρέπει να περπατήσετε σαν να φοράτε ίσια παπούτσια. Ακουμπήστε λοιπόν πρώτα το τακούνι και μετά τα δάχτυλά σας και ποτέ μη ρίχνετε όλο το βάρος στο εμπρόσθιο μέρος του ποδιού σας.

  2. Κάντε μικρότερα βήματα.Δεν εννοούμε να περπατάτε με αστείο τρόπο, αλλά σίγουρα προσπαθήστε να μην κάνετε βήματα τόσο μεγάλα όσο όταν φοράτε τα ίσια σας παπούτσια.

  3. Εκτός από το ότι θα πρέπει να κάνετε μικρότερα βήματα πολύ σημαντικό είναινα τα κάνετε πολύ πιο αργό ρυθμό. Μην προσπαθήσετε να περπατήσετε πολύ γρήγορα γιατί θα διαπιστώσετε πως είναι πολύ πιο κουραστικό.

  4. Μοιράστε το βάρος σας διαδοχικά στο αριστερό και στο δεξί σας πόδι.Τι σημαίνει αυτό; Πως κατά διαστήματα πρέπει να ξεκουράζετε τα πόδια σας έτσι ώστε να τα «ξεγελάτε» για να αντέξουν πολύ περισσότερο.

  5. Περπατήστε σε ευθεία γραμμή.Πρέπει να θυμάστε πως πάντα η ευθεία είναι η μικρότερη απόσταση έτσι πρέπει να προσπαθήσετε να μην παρεκλινετε από την πορεία σας, όσο αυτό είναι δυνατόν γιατί θα είναι σίγουρα πιο ξεκούραστο το περπάτημά σας.

  6. Μην κάνετε το λάθος και επιλέξετε παπούτσια που δεν είναι στο νούμερό σας.Αν πιστεύετε πως μόνο τα μικρότερα θα κάνουν τη ζωή σας πιο δύσκολη, σας ενημερώνουμε πως και τα λίγο μεγαλύτερα θα είναι πρόβλημα για το περπάτημα και τις αντοχές σας.